Gårdagens shopping

Igår var vi ju på Sawgrass IGEN :) mehn var tvungen ! :p som tur var så hittade alla om möjligt ÄNNU mer ddenna gången.. den var en norsk tjej (inte hunnit lära mig namnen på alla än) som hade mellan 15 och 20 påsar och jag skojar inte.. Bara Juicy Coutore, Ralph Lauren, Burberry, Michael Kors mm.. Haha, hon va hel-galen! Och förmögen!

Alla bara wtf, hur hann du med o handla så mycket? Hon bara
"Nej, precis.. jag hann ju knappt med nånting på bara 5 timmar!"


Jag o Chrissy hittade också en del, dock inte lika mycket, haha.. men det var välbehövliga saker och jag fick färdigt alla mina julklappar så det var jag jättenöjd med :)


Årets nyårsklänning inhandlad! :) va tycks?
En dålig bild, men det är tusentals guldiga paljetter över hela klänningen..





Sen som ni vet ska jag ju ta tag i mina ögon o skaffa linser de första jag gör när jag kommer hem, så jag har förberett mig o köpt ett glittrigt fordral till mina söta små linser :) hihi!


En jättesöt sommarklänning med öppen rygg ♥


O en söt liten ring jag inte kunde motstå!


Och ett par svarta fjäderöronhänge!
Som jag letat efter 'dem perfekta' så länge! ♥
~~~~


Dessutom köpte jag en jul-överraskning till Chrissy inne på Victoria Secret ;)
Som jag inte kan visa här men som han nog kommer uppskatta, hihi.. scchhh!!

Btw, älskar man inte bara VS omklädningsrum?

~~~~
O resterande 3 påsar är julklappar som jag inte kan visa här förståss !


Kommentarer
Postat av: Stéphanie

Klockren nyårsklänning!!

2011-12-16 @ 23:48:02
Postat av: morau

åhhh vilka fina klänningar, äkta johanna style! :D

2011-12-17 @ 13:50:01
URL: http://www.nattstad.se/morau
Postat av: morau

åhhh vilka fina klänningar, äkta johanna style! :D

2011-12-17 @ 13:51:20
URL: http://www.nattstad.se/morau

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!