Flitig tjej

Härligt när man vaknar tidigt, man får ut så mycket mer av dagen då. Här sitter jag med en kopp kaffe o Ricinolja i håret (som jag snart ska tvätta ur eftersom den varit i över en timme nu..), väckte både Chrissy & Grodan som båda var påväg att försova sig.

Idag ska jag försöka shoppa färdigt alla mina julklappar. Har någon kvar till både pappa, Johan & Chrissy för att jag ska vara nöjd.. Men speciellt killarna, det kan lätt bli så fel liksom.. Endast det bästa är gott nock :) Sen ska jag ta en fika på Ocean Drive med min honey efter han slutat jobba, vill hinna umgås så mycket som möjliigt nu innan jag åker hem.. Ikväll blir det till att laga storkok spagetti & köttfärsås :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!