Trötthet..

Godmorgon! Puuhhh... äntligen har jag vaknat någorlunda till liv, dock är min dygnsrytm fortf fucked.. Jag sover väldigt oroligt när jag väl somnar. Har sovit kanske 3 timmar per natt dem senaste dagarna. O mitt på dagen, typ mellan 12 och 16 är jag som tröttast..så då hade jag lätt kunnat däcka flera timmar om jag inte tvingat mej sysselsatt. Skitjobbigt! Men idag ställde jag klockan på 08.45, för att försöka få någon rätsida på mig själv även om jag somnade vid 05 inatt.. Kommer nog vara lagom tröt vid jullappsutdelningen vid 16.. Jaja, folket får ha lite förståelse! Men de har dom nog :)


Kommentarer
Postat av: Elinor

God jul Johanna, hoppas du får rätt på sömnrutinen så småning om!

Ha en super bra jul! kram

2011-12-24 @ 13:57:05
URL: http://eelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!