In need..

Fuck, jag va tvungen o köpa en till väska.. H E L V E T E va jobbigt de kommer bli o släpa från Kastrup - Helsingborg.. Måste ringa mina föräldrar eller min bror o fråga om dem kanske hade velat upp mig o hjälpa mig med mina tre tunga väskor. Been there done that från Mallis, never again! INGEN hjälper ju en på o av tåget! Människor är så sjukt själviska! Speciellt på flygplatser, precis som om dem är i en helt annan värld!

Ja, om ingen av mina vänner är sugna på o komma kanske? Jag beräknas landa 16.15 på Kastrup.. Vore hur gulligt som helst! Då är ni världsbäst! ♥ Hör av er till min mobil! Samma nummer som vanligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!