Happyface

Shoppingen igår var heeelt fantastisk, ni vet när det liksom pirrar i magen för att man har hittat så många fina saker? Så var det för mig igår :) Var som i ett rus hela kvällen efteråt.. 

O de bästa av allt var att alla hade verkligen hittat något som dem tyckte om, så det firades med en öl på hostalet när vi kom tillbaka. Helt enkelt en toppendag! ♥


Jag är såå lycklig!!


Marita & Alexandra med!
Alex till höger shoppade absolut mest av oss allihopa!


Åh, Sawgrass fina julgran :)

Bilder på vad jag shoppade kommer ikväll! ♥


Kommentarer
Postat av: Morau

åååhh jag vill med shoppa där :)

2011-12-02 @ 09:07:22
URL: http://www.nattstad.se/morau

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!