Glad Lucia!

Glad lucia till er allihopa, för min är iallafall helt underbar änsålänge.. Vaknade av att min älskling pussade mig på kinden, gick upp o doftade det nybryggda kaffet och sätter mig vid datorn - då ser jag att jag fått ett mejl av en av mina närmsta vänner där hon säger hon ska bli mamma! OM jag är glad nu eller? Jag är överlycklig! Hon kommer bli en så fin mamma!!! Åh lilla gumman.. du finns i mina tankar ♥ säg till om de finns något jag kan göra för dej!!



Sen har vi ju min söta barndomsvän Kitte som har en söt liten plutt redan, men som nu blivit gravid igen och denna gången MED TVILLINGAR! :D Är så himla superglad för din o Pelles skull, baby ♥ DU är så himla modig o duktig, hjärtat! Och snart är det babyshower för dem små liven.. eller rättare sagt Kevin & Oliver :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!