Dumma jävla idioter!

Gud va jag bara blir så jävla less på den här jävla världen ibland! Måste bara få spy lite right now.. för jag håller på o spricka! Jag fick nyligen reda på att 5 elr 6 stycken idioter av mina såkallade vänner varit otrogna mot sina flick respektive pojkvänner.. Alltså jag vill bara dö..(da dem!) Man gör fan inte så! Helt jävla ärligt talat! O tillråga på allt sitter o skriver på loggen hur mycket dem saknar och "inte kan leva utan" sin respektive dessutom! Alltså no shit sherlock, inte du utan honom men så jävla mycket bättre han hade mått utan dej! PUCKOFUCK!

Jag v ill bara skrika ut det till varenda oskyldig liten pojk- eller flickvän som inte vet om vad som försiggår bakom deras ryggar. Men vem skulle dem egentligen tro på? mig eller flickvännen som dem varit tillsammans med i flera år? Döh, det är typ redan dödsdömt.. FAN FAN FAN! Varför gör människor såhär? Jag blir så arg oledsen..

O tro mig, hade det varit så att Chrissy hade varit otrogen mot mig o någon vetat om det skulle jag absolut vilja få reda på det! Och never-ever lagt skulden på personen som berättade det för mig!


Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

hej vilken söt design du har! :)

2011-12-07 @ 20:48:31
URL: http://ponnyskruttarna.webblogg.se/
Postat av: Kitte

Jag hade sagt de och låtit dom avgöra därefter..

men fy fan för och va otrogen mot någon "man älskar" tss. .



Nåja.. Jo Pelle är på turne i Ukraina med ett av banden :) Kommer hem imorgon <3

2011-12-07 @ 20:51:19
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!