Saknad..

Idag har jag o Chrissy varit ifrån varandra 4 veckor, exakt en månad..

Det är oerhört tungt vissa dagar. Ofta, nästan hela tiden. Vad som är viktigt när det känns jobbigt är att tänka på alla dem underbara stunderna vi delat tsms, då vi varit uppe bland molnen och svävat. Vilket vi gjorde nästan hela tiden då vi var i varandras närhet :$.. Viktigt att vi visar vår omtanke och kärlek när man inte kan ge ömhet och närhet. Vad jag saknar mest är den otroliga värme och kärlek Chrissy ger ifrån sig när man är i hans närhet. Hans otroligt charmiga leende, smittande skratt, otroligt heta kropp men mest av allt hans fantastiska personlighet. Och hans stora famn att gosa in sig i på kvällarna. Tillome hans dåliga morgonhumör kan jag sakna när jag vaknar ensam i min lägenhet på morgonen..

Du är det absolut bästa som hänt mig i mitt liv, min Chrissyängel..


Du finns i mina tankar varje minut av varje dag, älskling.
Jag älskar dig och kommer alltid att göra det ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du saknar din man i livet...du saknar Cris! Det gör jag oxå....han är alltid en frisk fläkt när han kommer hit och hälsar på!!

Tag väl hand om varann nu på Mallis....Kram Mam

2011-04-20 @ 23:37:13
Postat av: Chris

Fan vad gulligt baby! <3 du är underbar! Verkligen jätte fina ord som värmde mkt!

2011-04-21 @ 19:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!