Malmoe

Godmorgon!

F
örlåt för igår men jag hann faktisk inte o skicka et enda inlägg på hela dagen! O sen när jag kom hem var jag på tok för trött.. min gårdag spenderdes i Malmö tsms m min bror o sen Stephisöta. 

Min bror kom o mötte upp mig på malmö central. Sen gick vi och åt indisk mat på Lillatorg som han bjöd mig på, hur gott som helst :) Sen fick han sina julklappar (nej jag skojar inte..) men han är en upptagen människa så han har inte haft tid att träffa mig innan dess? =/ Jag köpte med mig ett par bruna finskor och en dvd box från Miami till honom :) Han blev suuuuuperglad! Vilken tur för mej, haha ;) Han hade inte hunnit köpa någon till mig men jag fick massa pengar så jag kunde köpa själv, så det gick lika bra tihi :)

Sen kom Stephi o mötte upp mig, vi tog bilen hem till henne, som typ var ett kvarter bort.. Jättefräsch lägenhet mitt i centrum. Gud va jag är glad för hennes skull :)! Så vi satt o pratade iväg oss flera timmar, som vi brukar eftersom vi ses så sällan.. Sen gick vi ner på H&M som låg i samma hus som hon bodde. Jag köpte hårfärg o hon stayups. Sen gick vi tillbaka o blonderade mina extensions clips jag köpte i Miami. Vet dock inte om jag kommer använda dom, men alltid skönt med en backup om man skulle sakna sitt långa o tjocka hår någon dag :$ vilket jag gjort varje sekund sedan det åkte av.. (börja ALDRIG med extensions!!) Som var i helt fel färg men som blev sjukt mycket bättre efter blonderingen :) så en violett toning på dem sen är dem i princip samma färg som mitt eget. Toppen :)


Blondering på gång..


Kommentarer
Postat av: Kitte

Nej jag vill verkligen inte det, men deras mamma mår inte bra av att dom är här (avundsjuka på hög nivå) Och hon va här först, så jag hoppas jag hittar nytt hem till dom, annars har jag inget val då Nicole kommer börja krypa rundor när som och då kan jag inte riskera att hon kryper i en kiss-pöl ;(

2011-04-02 @ 13:00:50
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!