Tusen gånger starkare..

Känns märkligt att jag redan varit uppe i 4 timmar.. jag vet inte varför, kände mig bara superpigg halv sju imorse. Så gick upp o kokade kaffe, kröp tillbaka under täcket och gosade med min kisse och satt på filmen "Tusen gånger starkare" Nathalie rekommenderade den igår. Någon som sett den? Den satt lite spår i en.. sådär som att eftersom man varit där o upplevt det. Känns väl som alla upplevt något liknande eftersom det är så samhället ser ut idag, mer eller mindre. Tyvärr..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack det ska jag göra ;)

2011-04-05 @ 12:00:08
URL: http://helenasjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!