Stranden..

Godmorgon!
Iallafall för mig :) Solen skiner och himlen är klarblå.. Jonna ska bege sig till stranden :)! Det var så mysigt med Sarah o picknicken igår så jag vill verkligen åka idag igen.. Finns det något bättre än att känna solens strålar mot huden och höra havets brus? Neee...


Hittade tyvärr ingen nyare strandbild, men allefall.. jag o Stephi i Mallorca 2009 ♥

Ska bara väcka mina vänner o få någon att följa med mig, för själv åker man ju inte :)! Hoppas alla ni andra har en skön ledig dag! ♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

Är du på mallorca nu eller??



Eller är det inte lite kallt för stranden i Sverie??

2011-04-25 @ 11:25:34
Postat av: Johanna

Nejnej, jag är i Sverige! Stranden var hur mysig som helst, bada gör jag ju inte men solar går hur bra som helst :) Det är ju 19 grader varmt ute, varför skulle det inte gå liksom?? Eller vart bor du?

2011-04-25 @ 17:12:30
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!