Shopping/pack-lista..

Heeys..
Varit ännu en underbar dag med sol och sommarvärme. Min magont höll i sig från och till hela dagen, men känns mycket bättre nu framåt kvällen.. Ställde in Malmö, kändes bäst att hålla sig i Helsingborg ifall det skulle bryta ut till kräksjuka. Vilket, peppar peppar, det inte har gjort..



Fått en del avprickat från min shopping/pack-lista, vilket var välbehövligt! Dessutom en del viktigheter uträttade, dock fortf inte tagit tag i min deklaration! Fy på mig, slarvigt slarvigt! Får ta o messa in den imorgon..

Bäst av allt är att jag hittat sommarens bekinisar! O jag blev verkligen sååå himla nöjd! :) bild kommer kanske, eller också får ni hitta mig på beachen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!