Shopping till max!

Heeej allesammans! Ni förstår säkert att det är sjukt osocialt o otrevligt av mej o sitta o blogga när söta Karin är på besök.. men jag tänkte därför blogga lite extra nu när hon precis åkt hem :) Mysigt va..

Som sagt, vi spenderade natten i Malmö, fredag till lördag.. eller det kanske ja aldrig sa? Anyway, sov hos gulliga Tilda! Jag vaknade först av alla, typ halv nio o kunde inte somna om så gick upp då. Efter två timar vaknade Tilda o ytterligare en timme kom Karin upp :) Sen blev det en snabbfrukost, och på med kläder o smink sen ner på stan för att bakissvulla McDonalds :) de finns ju inget bättre än flottig mat när an är bakfull!

Matilda skulle jobba så hon lämnade oss på Mobilia med instruktioner hur vi kunde ta oss därifrån. Vi gick en stund o kollade, sen tog vi bussen till Triangeln. Gick där en stund o shoppade lite :$ sen fick vi för oss att ta oss till ytterligare ett köpcentrum. Entré blev därför nästa stopp. Karin blev som basatt av shoppingmonstret o shoppade loss totalt. Jättefina grejer :) Jag handlade inte så värst mycket.. men en del blev det ju såklart :) Har tagit lite bilder som jag tänkte lägga upp sen..


Shopping i Malmö ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!