Lyckorus!

Heeeje..
Hade en skitdålig dag igår bra för att dagen idag skulle bli desto bättre! :D Hej lyckokänsla!!! Helt fantstiskt.. Anyhow, har precis varit o STOOORhandlat. Det ekade i mitt kylskåp så de var verkligen dags! Levt på hämtmat de senaste, verkligen inte haft lust att laga mat alls.. Blir så ibland :) men spralliga joanna är här igen! Man lever bara ett liv, lovade mig själv en gång för längesen att leva det till fullo. Så varför gör jag det bara inte? WILL DO!

Strax kommer sötaste malmöiterna Nathalie o Matilda o hälsar på.. Gud va jag saknat lilla Nathalie, vi jobbade tillsammans typ hava sommaren. Och ni som gjort säsong vet hur close man kommer att bli! O nu har jag inte sett henne sedan i augusti :(!!!! Matilda har jag ju träffat lite mer, men såklart har jag saknat henne med! Dööh!



Jag o Nahalie jobbade Horror Night ♥


Kommentarer
Postat av: Lotta

Gud vad olik dig du var där, såg först inte ens att det var du ^^,

2011-04-04 @ 16:01:59
URL: http://mamasan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är sugen på det nu till sommaren har varit utan det i ett år nu liksom så över en sommar skadar nog inte så mycket :p hur länge brukar du ha det i ??

Jag har tunt hår jag också men har aldrig haft några problem med 100 :P men det kan man säkert ta med henne. Var sa du det ligger någonstans? vid dunkers?

2011-04-04 @ 19:38:32
URL: http://helenasjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!