Loppis..

Packa upp, packa om, släng och spar, stryk och vik.. Denna dagen har jag MASSOR att göra! Men bara kul :) Herregud. jag har nog en sisådär 15 flyttkartonger under min trapp som jag aldrig ens rört sålänge jag varit hemma nu.. känns som jag ändå inte kommer sakna det om det försvinner ur mitt liv..?

Jag är verkligen en slit o släng tjej, köper nytt hela tiden men tröttnar snabbt.. Jag har ju verkligen supermånga supersnygga både kläder, skor, väskor och skärp som många säkert skulle vilja ha. Vissa av dom har jag aldrig ens använt! Fick ju sålt en del på Tradera, men tillslut orkade jag inte fiffla med dedär, så mycket pill o sen tycker jag dem tar ut för höga avgifter också! Därför kommer loppmarknaden till helgen som ett utmärkt tillfälle att bli av med en massa saker! Toppen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!