Happy!

Godmorning sunshines.
Hoppas ni haft en underbar natts sömn, för min har varit toppen!
Så skönt att slippa sova ensam! Jag hatar det mest i hela världen!  

Vi ska strax äta fukost sen ska vi ge oss ut på stan för lite shopping kanske? FÖrst o främst vill jag vilsa Karins Sundets Pärla Helsingborg :) Åhh, berättade jag förresten vad jag hittade igår på kvällsöppet på Väla? En helt underbar o vårig midjekjol med massa blommor på. Som karin sa, "har du inte en massa kjolar redan? Du köper nya varje vecka" Men jag kan aldrig få nog av kjolar ♥! tihi :) Sen hittade jag väääärldens sötast långtröja med e kissemiss på, den var bara inte okej att lämna kvar i affären helt ensam (bild nedan).. Sen köpte jag ett par supermysiga o sköna mjukisbyxor i aprikos, som jag för tillfället har på mig :) Och en supergullig rosa t-shirt med massa små rosetter på. Uhm..var det något mer? Nepp, tror inte det :) Johoo! En supersnygg o sexig klänning i brunt leopardmönster och en jättesöt klänning i färg 'tantgrön'. Hihi, ska se om Karin kan hjälpa mig o fota lite senare så ni får se alla mina snygga inköp :)


Ser ni vilken ledsen sötnos? Var bara tvungen att få följa med hem :)

Allefall.. frulle nu, over and out! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!