Familjen är viktigast.

Heeeii.. varit en übermysig dag idag :)! O hela har spenderats med min underbara familj! Dagen började tidigt med en långpromenad på närmre två timmar, behövde rensa tankarna och det var verkligen huuur skönt som helst! Sen våldgästade jag min lilla söta farmor på fika, sen hälsade jag på min pappa som inte bor lång därifrån. Sen begav vi oss ut på en cykeltur tsms. Jättemysigt, o hur ofta händer det liksom? Kände mig bara helt överenergisk idag :)! Behöver nog komma igång med träningen igen, kanske? I think.

Var och storhandlade med mamma innan det var dags för att gå på hennes lägenhetsvisning som jag lovat att följa med på! En supermysig liten tvåa på Stattena, jag blev kär upp över öronen! Ändå aldrig gillat hennes nuvarande lägenhet, den är både dåligt placerad och planerad. Jag lyckades få mamma att också bli förtjust i den nya lägenheten, så hoppas för guds skull att hon får den!! Hon skulle få besked på måndag, så jag håller alla tummar jag har hela helgen för hennes skull! Gör ni det med :)!

Iiiihh..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!