Vilken underbar dag!

Godmorgon :)

V
ilken underbar dag att vakna upp tilll, kallt som vinter men sol och klarblå himmel som om de vore sommar.
Jag älskar hösten.. så vackra färger och man kan krypa ihop under en filt i soffan med en varm kopp te..

Idag måste jag åka hem till min lägenhet o fixa lite, som jag ju för tillfället hyr ut för att jag ska åka till Miami inom en snar framtid. Sen ska jag göra någon som jag egentligen inte vill.. gå till hårfrisörskan! Jag är tillome lite rädd :$.. Håll tummarna för mig alla som vet hur jag känner.

Hmm..sitter o funderar på vad jag ska göra till helgen, gosh, det är ju imorgon!?
Jag är inte van vid helger, på Mallorca var det ju helg varje dag! ;) Är lite sugen på att bara ta det lugnt o mysa.. Ta hand om o rå om sig själv lite. Någon utgång blir det iallafall inte tal om! Uuh, väldigt trött på fyllon :)

Trevlig helg allesammans, pussenuss.

Kommentarer
Postat av: långhårig jäkel

Var försiktig med frisörskor...



Dom är onda :O

2010-10-14 @ 19:14:10
Postat av: Johanna

Hahah, vilken härlig prick :)

2010-10-14 @ 22:27:29
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!