Hem ljuva hem..

Hem ljuva hem..
trodde inte det skulle vara så skönt att komma hem som det var! Fast det är iskallt och hur blåsigt som helst, så trivs jag som fisken i vattnet (iallafall en månad till :) )..dock saknar jag min lilla Chrissyhoney mer än något :$ bara 5 dagar kvar tills han lämnar landet igen ;(

Idag har jag varit på sjukhuset och gjort rutinkontroller, som man behöver ibland. Reslutatet verkade inte så lyckat som jag kanske trodde att det skulle vara..men det är bara att bita ihopa och låta det som sker ske. Finns inte så mycket jag kan göra åt saken.

Jenny följde med mig, snäll som hon är :) Så efteråt bestämde oss ganska kvickt för att ägna oss åt något mer uppmuntrande.. Shopping när den är som bäst!
Jag gjorde väldigt fina inköp.. Ett par alldeles underbara boots och en jättefin högklackad stövel till höst och vinter. Eftersom jag inte hade någon väska fick jag köpa det, det blev en jättesöt svart med stor rosett på. Även några accesoarer blev det! Såklart :)

Nu ska jag äta hemlagad middag innan det blir att krypa ner under duntäcket..  
                           Loveyouall, puss .v


Kommentarer
Postat av: Mar. Fri.

Jag trodde att jag såg dig nyss. Men det var ju fel.

2010-10-06 @ 21:45:53
Postat av: Johanna

Uhm, varför? Du befinner dig alltså inte i Helsingborg?

2010-10-06 @ 22:43:17
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!