..

Uuhh..ja, lite depp var det sist. Men nu är det mycket bättre :)
Haft en underbar vecka hittils..men den har gått himla snabbt för jag har sysselsatt mig über mycket. Typ inte haft tid att göra något annat än det jag gjort (haha, varför lät det så korkat?)..

Måndagen bestod av trääääning o farmor, kommer ha spaghetti armar o ben stela som styltor hela veckan :)

Igår var bästa dagen på hela veckan, träffade min Stephi sötnos som bankade vett i mitt huvud.. gosh va jag tycker om dig gumman, du är världsbäst ♥ ♥ ♥ ♥
Efter massa fika var det dags att åka hem till bror min och fira att han blivit 25 år. Wonderful :)..det blev middag, film o presentöppning sen somnade vi båda två i soffan. Klockan ringde 05.30 då min bror skulle gå upp för att ta tåget 07.08 mot Göte la borg..jag vaknade och skulle ändå vara hos frisören 10.00 så följde med honom på tåget.
Aldrig åkt så mycket kollektivt på en o samma dag som idag! Först Malmö-Helsingborg, sen Helsingborg-Frontgatan hem till mamma o äta lite frukost, Frontgatan-Knutpunkten till frsörskan, Knutpunkten-Närlunda fika hos farmor, Närlunda-Knutpunkten träffa emma, Knutpunkten-Frontgatan hem till mamma igen.. Phuuuu, jag är verkligen helt slut just nu. Men måste hålla mig vaken några timmar till - bestämt med min lilla ängel på msn 00.00. Vad bettar ni på att jag kommer somna? Får kanske ta o koka lite kaffe nu.. mums.. ja, det ska jag göra :)

Imorgon har jag faktiskt ingenting planerat överhuvudtaget! Tanken var att jag skulle åka till Yohanna i Arvika men eftersom min resa till Miami troligtvis blir förr än senare så var jag tvungen att avboka för att hinna fixa med allt innan jag åker.. Surprise surprise when men jag kan avslöja att det kommer bli snart snart snart :)

Ta hand om varandra, puss ♥

Kommentarer
Postat av: mammayohanna

Det var synd att du inte kunde komma, vännen. Men vi kommer ses i Januari, då på din hemmaplan! :D LÄNGTAR!

2010-10-21 @ 08:24:33
URL: http://mammayohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!