Bara massa mys..

Igår var mysfredag ♥ ..
Ett ångande varmt bad med massa skum o bubblor, fullt med stearinljus i hela badrummet. Choklad ansiktsmask och kroppspeeling. Ett glas iskallt rosévin med smak av hallon och blåbär. Mmmm..helt underbart.

Åhh o vet ni? Idag har jag bestämt vad jag ska få i julklapp :) ♥ :) ! Av pappa, en alldeles underbar mjuk o gosig vardagsrums matta, som passar helt perfekt till min lila fondvägg! Åh den var så fin, så fin..
Av mamma, det vackraste överkastet jag någonsin sett..det liksom skimrade och glänste i siden. Sexigt mörklila på ena sidan och oskyldigt änglarosa på den andra. Åhhh..ni måste se det - ett riktigt Johanna överkast :)
Av min bror så får jag mitt efterlängtade Thomas Sabo armband (mellersta storleken är finast) som jag så länge velat ha men inte unnat mig. Har redan halsbandet och ett antal berlocker så det kommer bli så fint tillsammans!

Imorgon väntas Söndagsmys på Njuta spa (om det finns några lediga tider).
Det är rygg och nackmassage med varma stenar..verkar så himla skönt.
Och efter det yoga med Jenny ♥..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!