Stearin i håret?

Min helg har som vanligt varit alldeles alldeles underbar :) .. dock börjat sakna min Chrissy väldigt mycket. Varit ifrån varandra 14 dagar idag, det känns mycket längre än vad det kanske låter. Usch o fy, gillar inte alls!
<3
Min fredag spenderade jag tsms m Emma o hennes danska vänner på nattklubben Retro i Helsingör.. Uuh, många helrör blev det! Förutom en hel drink spilld över mig och stearin i håret hade jag sinnes skoj :) Men sjukt bakfull igår, så orkade typ mig inte ens upp ur sängen..förrän 19 på kvällen ;p så igår blev myskväll med godis och läsk o massa film!

Idag väntar ett efterlängtat besök av Sarah som kommer till Helsingborg, min lilla Sarah sötaste!
Saknat dig babygirl <3
Efter de blire som vanligt lite träning som får söndags ångesten att kännas lite bättre :)

Carpe diem, puss


Kommentarer
Postat av: mammayohanna

Haha, du körde den jag brukar köra när jag bli bakis. Ligger i sängen och mår skitdåligt fram till ungefär 19 ;)

2010-10-25 @ 14:17:42
URL: http://mammayohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!