Överkörd tant i Malmö

Oh my gosh!

..säger jag bara! Trodde jag skulle gå på tant-gympa igår..men vi hade visst kollat fel, så det blev cirkelfys iställe! Uuhm..skillnaden är väl att jag idag känner mig som en 80 årig tant som blivit överkörd av en ångvält! :) Men mig gör det ingenting! Bara bra så känner man att man lever! :)

I övrigt var dagen hur mysig som helst igår.. Malmö i all dess charm. Det blev en chailatte o massa skvaller på espressohouse tsms m Stephibaby, någon timme senare möttes vi upp av Matildasötnos. Därefter går vi o kikar i lite affärer och efter en stund fryser vi och bestämmer oss för att laga middag hemma hos Matilda. Mums :) Resten av kvällen spenderar vi framför tvn, helt utmattade båda två. Speciellt jag efter det fruktansvärda passet jag var på :p

Och ett litet ps.. är det någon som tycker jag sagt något olämpligt eller betett mig fel så kom gärna o säg det till mig istället, inte till mina närmaste vänner. Kom igen liksom! Jag kommer ta upp detta med personen ifråga inom en snar framtid. Hade uppskattat om personen som känner sig träffad kommer till mig först. Thanks :)


Kommentarer
Postat av: Ylva

Va i helvete! du e här nere utan att hör av dig!!:( FY!

2010-10-15 @ 11:23:11
URL: http://cindefuckingrellla.blogg.se/
Postat av: Johanna

Baby! Förlåt mig :) Men blev bara en snabbis o hann inte så mycket mer än att träffa Stephi o Tilda.. Lovar att komma ner snart igen! Och då blire fika av :) puss love <3

2010-10-17 @ 11:19:20
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!