Fredagsmys

Godmorgon :)

Å
h såg en film igår..sjukt bra va den! Inte helt ny så en del av er har säkert redan sett den, men Derailed hette den. Iaf ett hett tips för en mysig hemmakväll :)

Ikväll väntas födelsedagsmys hemma hos Kittie.. ska bli mysigt, vi har inte setts på väldigt länge. Vi var faktiskt "bästisar" när vi var små kom vu underfund med, hihi. Fast vi har också hittat på en massa bus. När vi gick i 5an fick vi för oss att prova tjuvröka (på skoltid, smart) och blev avstängda från skolan o fick utegångsförbud av våra föräldrar. Det positiva var att jag fortsatte aldrig röka, men hon gjorde :/..fast nu har hon bebis så hoppas att hon har slutat!

Saknar min Chrissy..

Kommentarer
Postat av: kitte

Japp jag har slutat :)



-fast smygröka lite ikväll, hihi..

Puss på dig min sötaste <3

2010-10-30 @ 02:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!