Depp söndag..

Ååh, vilken underbar helg det varit..
Massagen idag kändes som himmelriket.. jag rös från min minsta lilltå till mitt yttersta hårstrå på huvudet. Så det rekommenderar jag verkligen, Söndagsmys på Njuta Spa på Storgatan i Helsingborg.
Fick reda på att jag tydligen var väldigt spänd i axlar och nacke och borde gå på massage minst en gång i månaden och använda spikmatta innan jag går till sängs.
Hmm..inte visste jag att det var så illa :/ men iofs så säger dem kanske så till alla..?

Även om det varit en underbar helg så börjar jag verkligen längta härifrån nu, känner mig inte hemma här längre :/.. Klart att man kommer sakna vissa (ni vet vilka ni är), men dom flesta faktiskt inte alls. Och iskallt är det, brrr.. Nej just nu räknar jag bara dagarna tills jag åker ner till min vackra pojkvän, saknar honom så det gör ont i varenda del av mig.


Du är min ängel, Chrissy <3


Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh vad kul att du börjar blogga igen..



Vad ska du gör ai Miami, jobba som bartender där eller? Hur länge stannar du? Är så avundsjuk :)



Lycka till :)

2010-10-19 @ 09:18:42
Postat av: Johanna

Heej :) o jag är glad att du läser..

Jag åker ner till min pojkvän som jobbar där nu några månader framåt. Alltid varit en dröm att resa till Amerika, så jag ska passa på att uppleva och se så mycket jag kan..har ganska mycket planer redan och ska försöka hålla bloggen uppdaterad mitt allra bästa! Jag stannar i 2 ½ månad ungefär.

2010-10-20 @ 21:20:00
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!