Weekend

Hej alla söta :)

S
om vanligt är jag lite dålig på updaten på helgen.. *skäms*
Fredagen, åkte ner till Malmö för att bowla med Tilda, Jerry, Ted o Emma på BigBowl. Huuur mysigt som helst. Får man lov att skryta? Jag vann 2 av 3 matcher :$ hihi, alltid skoj att piska killarna ;)..
Det blev utgång..Debaser, Mattos arbetsplats. Va lite lite folk o va var ganska trötta efter bowlingen så blev bara någon drink sen tog jag taxi hem till min bror. Somnade på en sekund.
Lördag, var bjuden på fest hos Malin.. men var helt slut i kroppen efter en hel veckas träning o två utedagar efter varann. Min kropp tål inte den svenska spriten längre ;) så mitt huvud strejkade o gav mig migrän, så blev en mysig hemmakväll med brorsan.

Tog tåget hem vid 12 imorse, sen hemom o käka lite. Direkt ner till träningen, för att få bort den värsta söndagsångesten :) sen joggade jag hem till min pappa, så här är jag nu o har precis ätit en god söndagsmiddag..mums :) Nu ska jag logga in på msn o prata med min älskling en stund, sen blire sängen bums :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!