Bad hair day?

Goodmorning sunshines!
Var uppe i ottan idag, haha halv åtta är som natt för mig :p Tog en kopp kaffe o sen var det dags att gå ut i snöstormen o skrapa rutorna på bilen. Brrrr..så kallt det var!! O tror ni då inte att dörren frusit fast för lilla mig? Joho, där står jag o sliter som ett djur för att få upp den o den sitter..fast! Uhm, klockan hinner bli 8:45 o jag ska vara hos frisören 09. Hmm...buss nu? Nej, nu jävlar ska jag få upp den jävla dörrjävlen! Pang, o dörren flög upp o jag med den :) Så där satt jag i snön o skrattade! Så startade min morgon, hoppas er var bättre:)?

Hos frisören satte jag i en violett toning och klippte topparna, skönt för bara på en månad hade dem hunnit bli alldeles frissiga! Usch o fy för alltför mycket användning av trippeltång!
Tycker dock fortf mitt hår är ganska sprött o torrt, någon som har något förslag mer än dem jag fick av frisörskan? Silkdroppar, värmeskyddande, INPACKNINGAR INPACKNINGAR INPACKNINGAR o såklart rätt schampoo..jag tycker jag har inte misskött mig på någon punkt, o ändå :/ Någon som har någon dunderkur som funkar?


Toppar listan av bad hairdays? ;) Skelögd också.. haha, men jag bjuder på den!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ett tag när jag hade väldigt torrt hår så dränkte jag det i olivolja och satt med en påse på huvudet i 3 timmar :) funkar, gör så ca 1-2 ggr i månaden och en dag när du har god tid på dig ;) fick väldigt lent och fint hår utav der! Sen tvättar du bara ur med shampoo och balsam som vanligt :)

2010-11-24 @ 14:13:27
URL: http://emaelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!