Going crazy

Heej..

S
itter just nu, lyssar på otroligt gammal musik på min otroligt gamla, trötta dator som jag har hmma hos min mamma..kan tänka mig att jag köpte den uhm 2002 kanske? väldigt trött men ack så liten o söt :)

Westlife - Amazing, Sister Hazel - Your Winter, Mr Big - To be With You, Britney Spears - Im not a Girl, Not yet a Woman, Mariah Carey - Through The Rain

Och filar naglarna..och petar nagelband! Väldigt viktigt har Emma, som numera gör mina naglar sagt. Då min förra, lilla Johanna har flyttat till Göteborg. Snart kan jag göra min egna, då jag tänkt gå nagelkurs nästa år :)..

Frida - Upp o Hoppa, Shakira - Whenever, Wherever, Kobojsarna - Sång Om Ingenting, Fairytale - Tills Natt bli Dag, Vannessa Carlton - Thousand Miles

Kollade flygresa igår.. vill verkligen bara komma härifrån just nu, no offence jag älskar mina vänner o min familj! Men jag HATAR kyla o mörker.. hade gått upp en del sedan jag kollade sist, men jag bryr mig inte! Kosta vad det kosta vill, för jag blir tokig här hemma! Dessutom har det gått 5 veckor utan min pojkvän nu..inte konstigt jag börjar krypa på väggarna..?

112 - Peaches and Cream & Dance With Me, Lutricia McNeal - My Side Of Town, Jojo - Too little Too late, Bomfunk Mc - Freestyler, Bubbles - Rock The World & My Boyfriend


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men lilla gumman...inte vill du väl åka till Usa och värmen . Du som har det så bra här hemma!!

Kram Mam

2010-11-17 @ 16:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!