..

Hey alla partyanimals.

Nej, men det blev ju förstås inte att jag stannade inomhus igår..
Myyyyror i brallan :)..


Blev utgång tsms m Daniel, skutan styrdes till Tivoli av alla ställen. Inte varit där på över tre år, så jag tänkte "varför inte?"
Jag ångrade mig inte för jag hade sjukt roligt! :) Mötte upp galenpannan Fia och sen var festen ett faktum!

                                            Jag & Fia (gammal bild)


Ikväll är det fest igen, har dock inte bestäm mig om och vart jag ska närvara än :) men blir väl som vanligt att myrorna vill att jag rör mig någonstans.. så kanske ses vi ute i vimlet ikväll igen!

Nuss nuss .v

Ps. Ni som undrar avrför jag bara lägger upp gamla bilder, eller bilder som andra tagit är för att min kamera är sönder. Vet inte vad som hänt, men sedan Mallis har den inte fungerat ;( säkert badat i drinkar eller saltvatten! Men lovar att köpa ny tills jag åker till Miami! Någon som har något tips på bra rosa kamera :$?


Kommentarer
Postat av: mammayohanna

den bilden kommer jag ihåg :)

Hemma hos Viktor i Ramlösa på Helsingborgsfestivalen :D

2010-11-13 @ 21:44:39
URL: http://mammayohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gumman, du har bra minne :) vad var det, 2008 typ?

2010-11-14 @ 15:12:18
URL: http://totallymoi.blogg.se/
Postat av: mammayohanna

Tror det var det :) Japp, jag minns ;)

2010-11-14 @ 22:39:26
URL: http://mammayohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!