Shopping med Matilda

Goodmorning sunshines :)

Vaknade klockan nio imorse av ett sjukhussamtal, alltid lika roligt. O efter det var det svårt att somna om, så gick upp o kokade 8 koppar kaffe. Nu har jag druckit hälften o känner mig relativt mycket piggare :)

              Älskar kaffe

Min söta Matilda kommer om en stund, vi ska shoppa lite tänkte vi :) Dock inte bestämt om det blir staden eller Väla än.. men jag röstar på Väla eftersom vädret ser ganska kallt ut genom fönstret. Brr..

På tal om Väla, var på nya IKEA igår..det har ju hunnit bli hur stort som helst medan jag varit borta? Men jag gillare :) Ni som ännu inte varit där - åk dit, det var jättestort o fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!