Nu är det slut..

Årets sista träningspass är avklarat.. jag är lite ledsen :/ kommer sakna det, buhu. Nu när jag kommit igång vill jag inte sluta! Men köpte bara ett månadskort iom att jag åker inom 2 veckor.. Men blivit väldigt fit på bara en månad, vill jag lova..sjukt vad lite träning kan göra :)

Igårkväll hade Väla, ett köpcentrum i Helsingborg, öppet extra länge. Ända tills 23 :) Med massor av folk, underhållning och sköna erbjudande. Då blev Johanna som en liten flicka igen, kändes som julafton :) Jag ville bara handla hur mycket som helst. Blev inte så, försökte hålla i pengarna litegrann pga resan. Carro hjälpte mig! Men blev en ny jacka, himla fin.. ett par bruna leggings, en sjukt nice top/t-shirt loose fit i svart o leopardmönstrat (som ju är så modernt nu) och en supersöt rosa tunika och en välbehövd foundation.

Vad kvällen kommer att erbjuda vet jag inte än, men just nu känner jag bara för att bädda ner mig i soffan o mysa..för det är storm utanför fönstret. Ser träden som vajar i vinden, helt sjukt mycket. Och flaggstängerna som typ ligger ner!

 ..vågar jag ens gå ut? Jag kanske flyger iväg? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!