Krasslig

Godmorgon :)

Själv har jag redan varit vaken i 2 ½ timme..eftersom jag kände mig lite krasslig igår stannade jag inomhus under min varma filt o såg filmer o vilade hela dagen. Så nu är jag utvilad o pigg :)

Såg en film som heter The Back-Up Plan...sååå mysig romanstisk komedi med Jennifer Lopez, älskar henne som skådespelerska :) rekommenderar den varmt!
Så såg jag en film som va sådär, Rust heter den..ganska dryg faktiskt men bra handling om man orkar se den.
Ehm..sen såg jag Maffiabröder, sjuuukt lång film!! Typ 3 timmar eller nå.. bra film men också ganska dryg eftersom den va så lång. Sen är jag ju ingen actionfilm-tjej heller.. Förutom när det kommer till Angelina Jolie-action! Salt.. den va himla bra :) påminde om Mr & Mrs Smith, tyckte jag. Så gillar ni den filmen kommer ni garanterat at gillar Salt! :)

Och sist och absolut bäst tyckte jag Orphan var.. alltså jag har aldrig spänt mig så mycket i hela mitt liv. Jag var så inne i filmen at jag hoppade nästan två meter av minsta lilla ljud. Helt sjukt bra film, men kommer bara vilja se den en gång i mitt liv för den var hemskt läskig. Men en varm rekommendation av den filmen.

Se trailern här nedanför..



Kommentarer
Postat av: mammayohanna

Jag och Jonas såg med den filmen igår, The backup plan. Skitbra! :)

2010-11-12 @ 15:09:29
URL: http://mammayohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Visst var den? Jag bara älskar Jennifer Lopez :

2010-11-13 @ 18:06:52
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!