In in Miami Bitch!

Hilou. Det blev lite stressig där innan jag skulle åka, hann inte blogga eller ens ringa mina vänner.. Förlåt Stephi, Tilda o Kittie :( Men hur kan de komma sig att jag ALLTID är i sista minuten med saker? Hmmm... wellwell :)

De första dagarna har varit hela underbara..kan typ inte beskriva med ord så tagit lite bilder ni kan få se istället :)

 
Första kvällen, 3 timmar efter landning. Jag o chrissy utanför American Airlines arenan. Ska se NBA basket, Miami möter Philadelphia..


Inne i arenan.. helt galen upplevelse, speciellt för jag älskar basket :)


Chrissy utanför Miami Ink, som ligger 15 minuter gångavstånd från vårt Hostel.


Dag 3, vi åker till Everglades o tittar på krokodiler :)

 

Och krokodiler..
  
 

Och en massa andra djur.. skunk, skorpinjon, padda, tvättbjörn mm :) Åk dit om ni har vägarna förbi!

Vi fick även chansen att hålla en liten krokodilbebis..

  

Också åt vi KROKODILKÖTT :)!! Galet..

Det är helt fantastiskt här..jag kan inte med ord beskriva hur mycekt jag trivs, det är bara helt ofattbart! Jag vill aldrig åka härifrån :) .. får ni chansen någongång att komma hit, så gör det utan tvekan! Det ärt värt alla pengar i världen! Helt underbart..

Idag har jag planerat in en välbehövd strand dag, känns som jag är blekare än blekast här :p .. Miami Beach is calling, hörs om några dagar. pusslove .v


Kommentarer
Postat av: Kitte

Woow , en liten krokodil bebis, så aviis jag blev där =)

2010-12-01 @ 16:55:03
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/
Postat av: Ylva

guuud vad jag saknar er!<3

2010-12-06 @ 16:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!