Hälsningar från soliga Mallorca

Heeeeeeej :)

Finally en update då....kände att de va lite dags ;) eftersom de typ va, host, 3 veckor sedan sist..
Jag lever :) Jag njuter :) Jag älskar :) och jag är i paradiseeet...heelt amazing alltså, looove it! Solen skiner, det kristallblåa vattnet speglat den helt molnfria djupblå himlen..människorna här är fantastiska och drinkarna smakar bättre än någonsin! Och jobbet...jag älskar mitt jobb så jävla mycke :) jobbar i lilla baren på grabbarna grus beachclub, tsms m matilda..min lilla matildaprinsessa :) <3

Saknar mamma, saknar pappa, saknar min bror och min nyligen bortgånga farbror.. Hardy, din plats i himlen är bättre än den du i slutet fick på jorden. Ingen förtjänar sådan smärta som du fick genomlida.. Du finns i våra hjärtan <3 och pga av dig o shirley bestmde jag mig för at lämna sverige och börja leva. Leva varje dag som om det vore min sista. Ni fick upp mina ögon för hur skört livet är, och att man måste njuta o ta tillvara på varje dag.
Ni kommer föralltid att finnas i mina tankar, och i allas våra hjärtan <3

Oså saknar jag ju min lilla Tessibaby...v 33 då smäller de, honey ;) you and me is like ecstasy .v

O bara så ni vet, min update kommer va superlåg framöver...typ HÖGST ett inlägg i veckan. Kommer jobba såpass mycke att de inte kommer finnas tid eller rum, dessutom kommer jag spendera tiden jag har över med at antingen sola o bada eller umgås med underbara människor. Vill ni veta vad som händer i mitt liv och här nere så ser ni det bäst genom det fantastiska facebook ;) är rädd för vilka bilder som kommer komma upp där denna sommaren, haha..crazy ;) but soooo fuuunn...

Hasta luego, nusss...


Kommentarer
Postat av: mammayohanna

vad fint skrivet gumman. Saknar och tänker på dig. Skönt att läsa att allt är bra med dig. Längtar till vi ses! <3

2010-05-13 @ 18:22:41
URL: http://mammayohanna.blogg.se/
Postat av: Tess

MISS YOU!! ses snart gumman.. lovelove!

2010-06-12 @ 11:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!