Chrissys lillasyster på besök

Gomiddag :)

Gårdagen va massa mys.. Chrissys lillasyster kom på besök! Vi vart en sväng på Väla - fikade o shoppade lite, sen åkte vi o handlade mat vi kunde laga på kvällen. Det blev tacos :) mmm, smarrigt..
Sen tittade vi film o somnade.. Hon är väl en liten ängel, söta Emelie ♥

Har nyss varit hos min farmor nu, hon är bara så himla söt! 86 år gammal o tillomed piggare än mig! haha herregud, då är det fanimig illa.. ;p
Pappa o jag funderade på o åka ner o hälsa på bror min idag, men blev framflyttat till torsdag.. segare person än min bror får man fan leta efter, goosh! :/

Miiiisssss yooooouu Chriiisssyyy... ♥

Ikväll ska jag hem till Tessiebaby på ost o vin kväll.. o imorgon kommer min lilla prinsessa från Malmö o hälsar på - Vilda Matilda :) ♥

18 dagar kvar! :)


Kommentarer
Postat av: Mr Carl Andre, seglingsmästare

Älskar dej min ängel!! snart ses vi igen!!!

kyssa <3 <3 <3

2010-03-24 @ 19:02:52
Postat av: Johanna

Okej, sailormoon..med dendär fantasin behöver jag ju inte skriva någon presentation alls - you fix ;)

Love you, guapo <3

2010-03-24 @ 23:27:32
URL: http://totallmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!