Torsdagsrea på Utposten!

Yesterday was fabolous! :)
Kvällen började hos Nina, med en fyllig merlot..och avslutades på utposten med tequilashots! :D haha!
Ja, vad ska man säga? Det var rea, man måste ju bara shoppa liksom.. ;)

Det har varit en underbar morgon, vaknade till världens underbaraste röst - Chrissys .v
Du är underbar, baby! Älskar Dig! Och saknar ihjäl mig efter dig! Kom heem snart!


Känns som jag pratat i telefon heela morgonen.. Hyresgästföreningen, pappa twice, Matilda, mamma, Tessan o Chrissybaby.. puh, nu äre verkligen dags för en stooor kopp kaffe! :) sen kanske lite mat? hade inte varit fel :)
Ikväll jobbar jag på sundspärlan, kommer kännas tomt utan baby.. :/ börjar redan kl 16 sen jobbar jag i princip konstant tills natten till söndag.

Såå..vi hörs på söndag igen :) pussas o kramas

Kommentarer
Postat av: Mam

Hej Gumman!

Ville bara tala om att du är världens mest underbara dotter. Jag kan inte önska mig en bättre.Du är omtänksam och god. Du är söt och trevlig. Du är smart och duktig. Arbetsam som en myra. Lojal och ärlig....vilka mer bra egenskaper kan man önska sig??

Älskar dig!!

Kram Mam

2010-03-19 @ 12:42:53
Postat av: Johanna

Men aww..du är väl den bästa mamman man kan önska sig!! Jag älskar Dig av hela mitt hjärta! <3

2010-03-19 @ 12:55:02
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!