Sunny Sunday

Godeftermddag allesammans..
Vilken underbar dag va? Helt fantastisk..

Fick pratat med min baby förut, så nu mår jag mycket bättre. Tog dessutom min feta röv ut på en promenad, efter at ha proppat mig full med ipren. Var tvungen. Och det va underbart, de behövde jag verkligen! Efter att bara ha legat inomhus i min säng hela helgen..o lite frisk luft har ingen dött av vad jag vet! :)
Jag mår iallafall myyycket bättre efter promenaden, såpass bra så att jag tillochmed orkade ställa mig o laga spaghetti o köttfärssås, som jag sitter o mumsar i mig nu.. mmm, den blev god faktiskt :)

  
Kunde inte låta bli att ta några bilder, det var så vackert..
  

Johannababy ringde förut o frågade hur jag mådde, hon ville komma förbi o kika film om jag orkade. Men ska jag fortsätta var såhär pigg så tror jag nästan att jag håller på o bli frisk.kan inte bli bättre ju! :)
Nej nu ska jag äta upp min middag o dricka upp min äpplejuice sen ska jag nog vila en stund innan Jonna kommer vid sju..

Ha en fortsatt underbar söndag allesammans .v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!