My sunshine .v

Nyss vaknat av att solen skiner in genom mina parsienner..underbart väder utanför! Nog väldigt kallt, men vääldigt soligt iallafall :) Räcker för mig, som ändå bara ligger hemma o är sjukt. Man blev nästan lite friskare bara av att titta ut.. <3

sunshine.jpg image by taytaymybaybay04
Jag älskar solen..

Snart komer min kärlek in på msn..jag saknar honom sååå mycket! Hade jag kunnat hade jag tagit första bästa flyg till dig på direkten, älskling! Du förstår inte hur tomt det är här utan dig.. ;(
Whattodo Whattodo, måste stå ut..snart är vi i varandras famn igen, :) inte så långt kvar nu..bara tre veckor..21 dagar..504 timmar..302440 minuter..18146400 sekunder.. FAAN! Det är ju skitlänge tills dess! :(

Nej nu måste jag iallafall sluta för nu loggade han in, my prince charming..skriver ett inlägg lite senare! pussas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!