Veckorna går för snabbt..

Efter gårdagens tragiska uppvaknande av mina mormrar på gymmet kändes jag att fast träningsvärken sprutade ur öronen på mig måste jag ge mig iväg o träna..

Gosh, helt slut nu..haha ;p
Well well.. :)

Snart kommer Fia..vi ska väl laga nånting o äta innan det är dags o pulsa iväg till jobb i snödrivorna utanför.
Ingen aning hur den här kvällen blir, ska bli spännande :). Chrissystackarn är ju hemma i Tranemo *saknar ihjäl mig efter dig, älskling*, Joakim i USA, Emelie Sydow i Asien, Alexandra har jag inte skymtat sedan långt innan julafton, desamma gäller Ceasar..hm, så vem dyker upp o jobbar ikväll tro? Kommer ju va hur mycke folk som helt, nyss löning o temakväll på de.. nice, hoppas de blir nån rolig prick :)

Nu plingar Fia på dörren, måste kila! puss på er!


Kommentarer
Postat av: Chris

Saknar dej massvis oxå älskling!

Hoppas jag blir hyffsad snart så jag kan komma hem igen! =)

Fast du får nog ta hand om mej lite dom första dagarna ;)

luv u.....

<3

2010-01-29 @ 20:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!