Wonderful

Godmorgon allesammans :)

En härlig morgon att vakna upp till, snön ligger som ett vitt lakan utanför på gården. Solen skiner in genom mina parsienner. Det doftar nybryggt kaffe och jag är på underbart humör. Det enda som saknas nu är Du. Önskar så att jag kunde varit hos dig o tagit hand om dig efter operationen. Hoppas du vet att du finns i mina tankar tjugofyra sju, baby.

Dagens måsten; arbetsförmedlingen kallar, bah..tröttare människor än dem som sitter där för jämnan o söker sina jobb får man leta efter. Men det går kvickt för mig, in o ut sedan är det klart .. ytterligare en månad iaf :)
Sen måste jag nog ta min lata röv till ett gym för ett rejält träningspass, efter en veckas vila.. ska skulle ringa Jenny o höra om hon vill följa med? Jes, så får det bli.



N
u ska jag dricka upp mitt goda morgonkaffe sedan ge mig ut på stan för en promenad i det fina vädret.
Tjingeling :)

Kommentarer
Postat av: yohanna

Jo, tryggt är det alltid. Tråkigt bara att man inte får "oväntat besök" någon gång :P haha.

2010-01-25 @ 15:05:48
URL: http://mammayohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!