Paradise Hotel

OH MY GOSH! säger jag bara..

Paradise Hotel just nu, det finns inte ord..
Snacka om att Strippan ändrade på ett o annat, ända sedan hon kom in i huset har det varit ett rent kaos. Fast jag älskar ju intriger! :D 
Men uscha, vad jag ogillar Stefan nu - riktigt äcklig!
Han var den sista som jag trodde skulle bete sig på de sättet, ligga med två personer under mindre än två timmars tid! Vidrigt!
Usch o fy, får en o tänka på vilka falska idioter det finns där ute..  :S



Ett tips till er som inte följt paradise,
alla avsnitten finns på tv6.se, se serien! Sjukt bra! :)


Kommentarer
Postat av: Aaaangelica!

Johaaannaaaa! Paradise är bäst nu! :) Hoppas allt är bra med dig Pussss

2010-01-08 @ 13:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!