Nu är det äntligen över..

Gårdagen..

Allting gick bra. Fast när mamma kom o hämtade mig vart jag väldigt snurrig, minns inte så mycket. Tydligen pratat i telefon med Chissy också, som jag inte minns. Hela gårdagen är ganska suddig, minns knappt vad jag gjort..men idag är jag tillbaka till verkligheten :) *tack mamma, du har varit en klippa*

Chrissy kommer hem från Norge imorgon :) längtat sjukligt efter honom..det ska bli skönt o få somna i hans trygga famn igen. Behöver dig nu, älskling!

I
dag blir också en ganska lugn dag..suttit o surfat fram weekendresor till mig o Chris. Hittat världens mest romantiska..längtar tills jag får visa honom imorgon :) o planera datum o boka.. iiiii :)

N
u ska jag ta mig en kopp kaffe o se om jag får tag i Johanna..se om hon kan fixa mina naglar imorgon :) pussenuss .v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!