Bland biljardbollar o dansbandsfantaster..

Helgen har varit toppen. Fredag jobbade vi, ganska lugnt o långtråkigt faktiskt. Kunde varit lite mer folk, Scotts brukar ju vara poppis, men vad begär man den fattigaste veckan på året? Som tur var kom Micke förbi o underhöll en stund.
Lördag blev det en sväng på stan. Först trerätters på Level tsms m Chris, Johanna och Andree. Mumma :) Sen gick vi vidare och gjorde något så originellt som att spela biljard, men de va sjukt kul faktiskt :) Jag o Chrissy kom fram tll att vi nog inte gjort det sedan vi gick i högstadiet senast. Men det gick bra..vi hade nog lite nybörjartur ;)
Gårdagens bästa kommentar "spelar du med dina egna bollar eller?"

Sen gick vi vidare till Tempel. Där jag fick så fruktansvärt ont i magen. Det kändes som någon stuckit en kniv i mig o vridit om. Jag kunde knappt stå upp. Antagligen är det sedan operationen. Trots det försökte jag stanna en stund, i hopp om att det skulle gå över. Klarade av o sitta stilla o lyssna på musiken en timme men det blev bara värre så jag var tvungen o ta mig hem, Chris följde mig hem o tog hand om mig... *tack för att du finns, min prins .v

Nu ska jag mysa med älsklingen innan han åker tillbaka till Tranemo ikväll..Kommer va tomt i sängen utan dig*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!