Chrissys operationsdag

Godmorgon :)

Ännu en underbar dag att vakna till..dock lite orolig för älsklingen som just nu ligger på Borås sjukhus för att operera bort sina mandlar.. mina tankar är hos dig varje sekund, älskling. <3
Gick upp vid åtta för att kunna ringa min baby innan han åkte till sjukhuset, sen har jag gjort lite frukost. Blev 2 rostade mackor med ost och en skål m vaniljyoghurt, crunchy, en sked linfrö och banan :) till det en kopp kaffe.
I eftermiddag ska jag möta upp mamma för en fika..se hur hon känner sig efter ansiktbehandligen som hon skulle gå på..man kan ju bli lite flammig o sådär. Men det gör ju inget, huvudsaken är att hon kopplar av, de behöver hon..
Och gå o oroligt vänta på Chrissys groggysamtal efter operationen..kommer ha mobilen med vart jag än går, tillochmed på toa!

Nu bär det av till träningen med alexandra burkes nya bad boys i mp3n..i like ;) 
Vi hörs kanske i eftermiddag.. pussonuss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!