Just love sundays!

Vilken underbar söndag! Just love it :)

Vaknade vid 10 och gick upp för att göra kaffe till mig o Chrissy..som jag senare fick dricka upp själv eftersom baby fortf ligger o sussar.. :) Men stackars sötnosen har blivit sjuk igen..här tar han bort sina mandlar för att äntligen bli frisk, o de första han blir är sjuk! :/ stackars baby*

Lät baby vila o började städa o fixa i lägenheten, de behövdes verkligen! Uuh, de va smuutsigt! Gjorde allt utom dammsög, vilket jag undvek för att inte väcka prins Chris. Blev ganska nöjd, men har en del kvar som jag får fixa med när jag kommer hem igen.. För nu blire allt halsduk o vantar på..ska ut i vinterkylan o möta upp sötaste Johanna för en brunch o tjejsnack..

Ha en fortsatt härlig söndag, allesammans..puss*


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för en supermysig eftermiddag gumman! :)

2010-02-07 @ 18:56:20
URL: http://jnilsson.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Tack själv, baby :) får bli en repris snart. puss :)

2010-02-08 @ 12:22:00
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!