Shopaholic

Efter att jag precis varit o shoppat upp alla mina pengar i Göteborg o Borås,
tänkte jag att - varför inte shoppa lite till? :D
Så nu är Jeane Blush Wilma Dress min från Nelly! Soooo gorgeous!
Dessutom lite undies, linnen o leggings, en kofta och nån klänning från ginatricot.se :)



Just loooove it*

Lite trött idag..var hell of alot på jobb igår, rockkungarna var som tokiga. Slogs o hade sig, Chrissy fick lämna vittnesmål. Ja herreud, vad har folk för sig? Hm..o idag lär ju inte bli lugnare nånstans, jag säger bara allah oh ahkbar.. 15 poliser i piketstyrkan inför kvällens evenemang plus dem som vanligt 10 ordningsvakterna, så jag är relativt lugn..har min walkie nära tillhands :)

Nu ska jag laga mig lite mat, sen blire mys m chris o kaffe i soffan innan jobb.


Kommentarer
Postat av: Chris

Att värma en färdigrätt i mikron, blir visst "laga mat" i den förfinade bloggen ;)

Du e sötast babe! Kollar på dej när du sover nu, uhhh har värsta insomnian =/ men hoppas jag sommnar snart!! syns när jag vaknar =)

<3

2010-02-28 @ 05:42:15
Postat av: Johanna

Du är hela min värld, baby <3

Jag älskar dig!

2010-03-01 @ 18:42:30
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!