Framme i Arvika

Nu är jag framme i snöiga, men så härliga Arvika :) .. Efter en hel dag på tåg var det skönt att äntligen komma fram. Och vilket varmt välkomnande! Ulrika, Yohanna o lilla söta Travisen i barnvagnen stod på perrongen o väntade på mig. Massa kram senare pulsade vi hem i snön. Tog väl 20-25 min o gå hem till Yohanna, vilket nog är det mesta motionen jag fått denna veckan ;) sen hase jag fullt upp med travis alla leksaker resten av kvällen. HAN HAR BLIVIT SÅ STOR!!! Jag kan knappt smälta det..lilla babyn han blivit en stor pojke!
Efter middagen slocknade Travve som ett ljus i soffan. Yohanna bar in honom i sängen o jag passade på o göra lite te till oss. Sen fortsatte vi o prata, prata, prata..huvuden av varann! Om allt mellan himmel o jord.
Nu kommer snart hennes pojkvän hem från jobbet, så Yohanna passade på o hoppa in i duschen och jag på att skriva ett blogginlägg ;) snabb är jag..


Utsikten från hennes lägenhet..sååå mycket snö :)

Men nu kom hon ut igen så då får jag allt vara lite social :)
Hon ska tydligen visa mig hur man spelar buzz..kan bli kul :D
vi hörs igen imorgon, puss o kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!