Vattenballong?!

Aaaaahh.. var precis med om det sjukaste ever! 

Helt jävla fucking crazy! Någon jävla idiot kastade precis en vattenballong en millimeter framför mig! Meningen var nog att den skulle landa i mitt huvud, tur at det var någon som var dålig på att pricka, det landade på min Solo tidning jag gick o läste påväg hem från stranden. GALET! Den gick sönder o jag blev alldeles dyngblöt.
Under mig var det en pöl större än en bil och folk som sett vad som hänt kom fram till mig o frågade hur det gick med mig, om jag var okej.. Var jag det?

Men helt ärligt, vad sysslar folk med? :0


Kommentarer
Postat av: Sara

Sa du inte till människan som kastade på dig??

2010-12-30 @ 07:31:07
Postat av: Johanna

Jag såg inte till en endaste själ! När jag tittade bak var där ingen förutom familjen o paret som kom springandes, dem kunde det inte varit. Sen tittade jag upp, där var et fönster på tionde våningen som var öppet, antagligen därifrån ballongen kommit. Men ingen som syntes till.. Så eftersom jag var alldeles dyngblöt fanns det inte mycket mer at göra än att traska hem o byta kläder.. ;(

2010-12-30 @ 16:31:28
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!