Folktomt

Nyss hemkommen från en strandpromenad.. trots det underbara vädret var jag nästan ensam på stranden.

                      Kanske inga människor, men en himla massa fåglar.. Söta :)


Och ingen nagelsalong hittade jag, suck, så här sitter jag med mina 2 mm utväxta naglar o gråter. Nja:) kanske inte. Dessutom letade jag kanske inte så noga :p

Ååhe..vad sugen jag blev på vin :) En mustig Merlot, mmm.. det ska jag kila iväg o köpa till mig o Chrissy tills ikväll! Mums va smarrigt! Ikväll är det min tur o laga mat, vi brukar göra det ibland då vi inte äter ute. Jag möter upp Chrissy o Peter utanför lektionssalarna sen går vi tsms o handlar vad vi ska laga och delar på kostnaden. Ikväll är jag sugen på lax :) Kokt potitis, stekt lax och hollandaisesås, låter det inte som en idé? :)
När det är deras tur o laga brukar det bli något med pasta, antingen makaroner o korv eller köttfärsås :).. Så killarna brukar bara hålla med o lita på mig at det blir god mat.. Hm, fast då borde jag kanske välja et vitt vin istället? :) mmm.. blir nog allt en riesling, tror jag.

Nehepp, ni måste jag rusa..skulle vara där, typ nu :) Men tar en taxi så går det kvickt! Klockan är ju midnatt hemma så sovgott :), tjingeling..

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!



Vad gör du egentligen i USA? Pluggar Chrissy och till vad? Hur bor ni?



När kommer du/ni hem igen?



Du verkar ha det skitbra, är avis :)



//Sara

2010-12-16 @ 07:26:11
Postat av: Johanna

Hej Sara! Skoj att du läser min blogg! :)

Jag är i Miami för att hälsa på min pojkvän, som gör ett lärarjobb här under 3 månader. Vi bor mestadels på hostels, men det är helt okej. Jag kommer hem den 6e o chrissy den 11e januari :) kram

2010-12-16 @ 21:17:02
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!