Turist i Miami :)

Todilou..
Sorry för ingen update igår, men vart massa strul med byte av hostel o sådär.. phew, jag börjar redan ha för tung packning med mig, vem tror att jag kommer komma hem utan övervikt :)?

Idag har jag bestämt mig för att vara svensson turist o åka på rundtur i Miami, först med buss o sedan med båt. Kommer besöka bland annat Cocnut Grove, Coral Gabels och Little Havanna..ska bli himla spännande :) Coral
Gabels är något jag ser fram emot mest, en stad där det mesta är uppbyggt utav koraller, därav namnet :p

Önska mig lycka till, för jag är all alone in the big city :) fler bilder kommer förmodligen in ikväll ♥ love so long..

Kommentarer
Postat av: Malin

Naw, har du inte övervikt med dig hem från USA blir jag besviken ;) haha

2010-12-13 @ 15:05:33
URL: http://emaelien.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, men baby risken att du ska bli besviken är nog ganska liten :)

2010-12-13 @ 15:12:02
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!